Monday, August 3, 2009

SAYA BELIA ZON 1 BABAGON

Belia pun pandai "rumasam" juga...hehe..
Hai semua yg mengenali saya atau yg baru saja kenal...hehe...saya sebenarnya tak tau apa nak ceritakan dalam blog ini tapi satu perkara yg pasti saya teruja nak share ialah saya BANGGA MENJADI BELIA DARI ZON 1 BABAGON....hehe..KENAPA? kerana saya dilahirkan di kawasan zon 1 babagon..hahaha...
Sebenarnya,banyak perkara yg saya boleh banggakan kerana menjadi belia zon 1 babagon..Yg pertama kerana saya rasa zon 1 babagon mempunyai persekitaran yg sangat indah,aman dan damai...(terutamanya di KOOBIAN BABAGON) yg kedua,belia2 di zon 1 babagon kebanyakannya sporting dan happy go lucky..dan paling penting sudah menjadi trademark "MELATAH"...hehehe...satu lagi,saya amat berbangga menjadi belia zon 1 babagon kerana adanya pasukan yg kuat terutamanya daripada KBP induk sendiri yg dibarisi oleh mdm christina, flavia,gibo,kilur,sonny,gillie,gumi,roynston,gundul,louis,rofrino, DLL yg sangat supportive dan prihatin... Anyway,God bless us dan jadilah belia yg berguna kepada zon.....SHALLOM!!!

No comments:

Post a Comment